FAQ

Vindem pastile de brand?

Da, vindem atât pastile de marcă, cât și cele generice.

Ce înseamnă "generic"?

Medicamentele generice sunt produse și distribuite fără protecție prin brevet. Un produs generic conține aceleași ingrediente active ca pastilele de marcă și este identificat prin denumirea sa chimică, mai degrabă decât numele său de marcă. Medicamentele generice sunt fabricate de producătorul certificat, dar nu de producătorul original al medicamentului. Medicamentele generice pot fi eliberate atunci când brevetul echivalent al mărcii expiră. După expirarea brevetului medicamentului original, orice companie farmaceutică poate obține un drept asupra producției sale și poate achiziționa o formulă chimică.

De ce medicamentele generice costă mai puțin decât cele de marcă?

Spre deosebire de medicamentele generice, o mare parte din costurile suportate de producătorii originali de medicamente de marcă sunt destinate cercetării și dezvoltării și publicității. Companiile care produc medicamente generice nu trebuie să investească în cercetare și dezvoltare sau să plătească pentru publicitate și marketing. Este necesar doar să achiziționați o formulă chimică pentru a produce un medicament generic. În consecință, obțineți medicamente de clasă mondială la un preț rezonabil!

Care este calitatea medicamentelor generice?

Calitatea medicamentelor generice nu diferă de omologii lor de marcă, chiar dacă diferă în formă și culoare. Medicamentele generice au ingrediente active identice, cantitatea și viteza de absorbție a ingredientelor active în sânge.

Care este diferența dintre medicamentul moale și cel regulat?

Diferența dintre filele Soft și pilulele regulate se referă la modul în care medicamentul este luat și la modul în care acesta intră în corpul dumneavoastră. Vă rugăm să verificați tabelul de mai jos: Nume de medicament Dozaj Timp înainte de a începe să acționeze Cum să luați alimentele grase / alcool Efectele durează Viagra 50mg, 100mg 1 oră luați cu un pahar de apă nu 3-4 ore Viagra Soft 50mg, 100mg 15-20 minute puse sub limbă până când se dizolvă da 6 ore Viagra Professional 100mg 30 min tke cu un pahar de apă nu 4 ore Viagra Super Active 100mg 10 min luați cu un pahar de apă nu 9 ore Cialis 20mg 30 minute luați cu un pahar de apă nu 36 de ore Cialis Soft 20 mg 15 - 20 minute puse sub limbă până la dizolvare da 24 - 36 ore Cialis Super Active 20 mg 5 - 7 min luați cu un pahar de apă da 50 - 55 ore Levitra 20 mg 10 minute - un pahar de apă nu 12 ore

Există o diferență între filele ED 50 mg și 100 mg? Care ar trebui să fie doza mea inițială?

Vă recomandăm doza inițială de 25 mg pentru că vă puteți împărți propriile pastile și puteți economisi mai mulți bani în acest fel. Nu trebuie să începeți niciodată cu o doză mai mare; lucrați mereu în sus pentru a afla ce este potrivit pentru dvs. Doza standard, de exemplu, Viagra este de 25 mg, iar doza standard pentru Cialis și Levitra este de 20 mg. Doza recomandată este determinată de medicul dumneavoastră în funcție de vârsta și greutatea dumneavoastră, așa că, vă rugăm să consultați medicul dumneavoastră înainte de a comanda.

Aveți nevoie de o rețetă înainte de a cumpăra pe site-ul dvs.?

Observați că nu solicităm nicio rețetă pentru orice puteți comanda pe site-ul nostru, dar vă recomandăm cu tărie să consultați medicul înainte de a comanda ceva de la noi.

Ce ratele de transport ai?

Ratele de expediere pot varia în funcție de opțiunea de expediere pe care o alegeți, de țara destinației și de produsele pe care le comandați. Pentru a afla costul de expediere, trebuie să adăugați produsele dorite la coșul de cumpărături și să treceți la checkout.

Transportați pe plan internațional?

Transportăm în majoritatea țărilor din întreaga lume. Contactați serviciul nostru pentru clienți sau consultați formularul de comandă pentru a găsi opțiunile de livrare disponibile pentru regiunea dvs.

Cum sunt trimise comenzile?

Înțelegem că confidențialitatea și anonimatul dvs. sunt importante atunci când plasați o comandă online cu noi. De aceea, comenzile noastre sunt trimise în pachete cu aspect discret, fără nici o informație a conținutului din exteriorul ambalajului.

Ce se întâmplă dacă pachetul este deteriorat sau ceva lipsește?

În acest caz, trebuie să contactați echipa noastră de asistență și să anunțați problema. Vom returna pachetul sau vom restitui plata. Consultați Garanția noastră de livrare pentru mai multe informații. Rețineți că în cazul în care există 100 sau chiar mai multe pastile în comanda dvs., comanda va fi trimisă în mai multe pachete.

Poate comanda mea să fie întârziată la vamă?

Dacă se întâmplă acest lucru, veți fi informat suplimentar. Destinatarului i se cere să vină și să dea permisiunea de a examina parcela. După aceea, ar trebui să primiți produsele dvs. Dacă aveți probleme cu obținerea comenzii, vă rugăm să ne anunțați și vom încerca să rezolvăm problema.

Ce sumă trebuie să plătesc dacă rescue produsul?

Vom restitui produsul gratuit. Nu vor fi plasate taxe suplimentare.

De ce nu primesc încă comanda mea?

Puteți utiliza codul de urmărire a livrării pentru a verifica starea actuală de livrare, dacă ați comandat utilizând metoda de livrare expresă. Dacă ați utilizat serviciul standard de livrare a avionului, ar putea dura până la 30 de zile pentru livrarea comenzii. Dacă numai parcela nu ajunge în acest termen, trebuie să vă adresați biroului poștal local. În cazul în care confirmă că parcela nu a fost livrată, vom restitui comanda GRATUITă pentru dvs. Cu toate acestea, în cazul în care ordinul inițial ajunge ulterior ca fiind comanda reîncărcată, atunci ne bazăm pe onestitatea dvs. pentru a ne informa cât mai curând posibil. Întotdeauna facem tot posibilul pentru a rezolva problemele într-o manieră rezonabilă.

Ce metodă de expediere oferiți?

În prezent oferim 2 metode de expediere: serviciul de curierat tracabil durează 5 - 9 zile. Pachetele trimise de acest serviciu poștal pot fi urmărite de numărul de urmărire și vor dura maximum 14 zile pentru livrare. Numărul de urmărire pentru EMS începe să funcționeze în termen de 4 zile lucrătoare după expedierea comenzii. Serviciul de transport aerian durează 14 - 21 de zile. Pachetele trimise de acest serviciu poștal NU pot fi urmărite și vor dura maximum 30 de zile.

Ce se întâmplă dacă comanda nu este primită în timpul livrării?

În cazul în care comanda nu este primită în timpul termenului de livrare, vă garantăm restituirea gratuită a produsului sau returnarea banilor.

Cum pot să comand din partea dvs.?

Pentru a face o comandă, trebuie să alegeți produsul pe care îl achiziționați făcând clic pe butonul "Cumpărați acum". Apoi alegeți cantitatea de pastile pe care doriți să o cumpărați și după ce faceți clic pe "Checkout". Completați informațiile de comandă necesare, verificând toate câmpurile, cantitatea de pilule și apăsați butonul "Trimiteți tranzacția". Dacă comanda este acceptată, veți vedea notificarea pe ecran și mesajul de confirmare a comenzii va fi trimis automat la adresa de e-mail pe care o specificați.

Când va fi taxat cardul de credit?

Imediat ce ați completat formularul de la pagina de control și apăsați butonul "Trimitere", informația este transmisă centrului nostru de procesare unde este verificat și astfel este încărcat cardul de credit. Imediat ce plata este autorizată, comanda dvs. este aprobată și procesată.

Pot anula comanda si pot sa primesc cardul meu?

Citiți politicile noastre de returnare și de anulare a comenzilor.

Cum pot verifica starea comenzii mele?

Urmărirea stării comenzii depinde de țara în care se livrează comanda. Avem 2 opțiuni pentru a face acest lucru: • pentru a contacta echipa noastră de asistență (Contactați-ne) • pentru a verifica starea de pe site-ul web prin opțiunea Stare comandă

Dacă nu am găsit răspunsul la întrebarea mea aici?

Contactați echipa noastră de asistență personalizată în orice moment și vă vom răspunde la întrebări.

Ce plăți acceptați?

Acceptăm cardurile de credit, cum ar fi Visa, MasterCard.

Aveți garanția de returnare a banilor?

În caz de ne-livrare a produsului garantăm returnarea banilor.

Director Firme